Snel aan boord, zonder onzin.
Een succesvolle implementatie is de sleutel voor het succes van je ERP-systeem. Het is ook een enorme tijds- en kostenpost.
Ons doel: we besparen je de onzin en vertellen jou niet hoe jij je bedrijf moet runnen. We laten je zo veel mogelijk zelfstandig doen, en samen zorgen we ervoor dat je na 10 weken Fledge kan gebruiken.
In drie stappen operationeel:
Week 1-3
Voorbereiden
In deze fase zorgen we ervoor dat Fledge goed is ingericht voor jullie organisatie. We verzamelen en importeren de juiste stamgegevens (zoals relaties en artikelen) en stemmen belangrijke instellingen af. Een goede voorbereiding voorkomt problemen tijdens het gebruik
Week 4-6
Leren
Nu het systeem staat, gaan we aan de slag met de inhoud. In deze fase leren jullie stap voor stap hoe Fledge werkt, aan de hand van jullie eigen bedrijfsprocessen. Denk aan verkoop, productie, urenregistratie, inkoop en nacalculatie. Door actief te oefenen met jullie eigen orders en klanten in een oefenadministratie, bouwen jullie de kennis op die nodig is om straks zelfstandig te kunnen werken.
Week 7-10
Toepassen
Tijd om Fledge echt te gebruiken. In deze fase gaan jullie aan de slag met échte klanten en orders. We begeleiden jullie bij het oplossen van foutmeldingen en vragen die tijdens het gebruik opkomen. Tegelijkertijd voeren we eventuele laatste aanpassingen in het systeem door, zodat het optimaal aansluit op jullie manier van werken.
Als 10 weken niet voldoende zijn…
Week 10+
Improvement
Soms zijn er wensen of vraagstukken die verder gaan dan de standaard onboarding. Denk bijvoorbeeld aan koppelingen met andere systemen, maatwerkconfiguraties of aanvullende trainingen. Hiervoor bieden we improvementtrajecten aan.
Samen bepalen we hierin wat we willen bereiken, binnen welke termijn en met welke aanpak. Deze trajecten sluiten vaak naadloos aan op de onboarding en zorgen voor een nog betere aansluiting van Fledge op jullie organisatie.
Dan kunnen we jouw database met onze migratietool overzetten. Je behoudt dan alle historie, lopende orderadministratie, je complete boekhouding, en je vertrouwde rapportages. Een makkelijkere overstap is (bijna) niet mogelijk.